Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Já jen doufám, že až to bouchne, bude ta pražská kavárna plná těch sluníčkovejch dementů...

1 0
možnosti
Foto

Vy uz znate vyznam slova dement podle vaseho stylu zrejme pomerne duverne :-/

0 0
možnosti

Sluníčkáři se považují za jakousi morální elitu, ale chování tomu vůbec neodpovídá. Mnohokrát jsem si toho v diskusích všiml. Je to proto, že moc argumentů pro své názory nemají, no a když dojdou argumenty tak začnou nadávky.

11 0
možnosti
Foto

To je takova mantra ... u vetsiny "neslunickaru" k argumentum vetsinou ani nedochazi .. ti nadavaji pro jistotu hned

0 0
možnosti

No tak jste si tady něco selektivně a SUBJEKTIVNĚ našel na facebooku a já vám garantuji, že vám do 30 vteřin zkopíruji několik podobných výkřiků od Konvičkovců.;-D Vytáhněte hlavu z ..... (od netu) a běžte se projít na vzduch. Jediné sluníčko široko daleko, co vás bude obtěžovat - je to podzimní na obloze.;-)

4 22
možnosti

Nikoliv SELEKTIVNe a nikoliv SUBJEKTIVNE.. .Já byl PRIMYM UCASTNIKEM TETO DISKUZE   . Tak vytáhněte mozek z p... ehm  z pouzdra a vložte jej zpět  do dutiny lebeční. Jo a připojte na smysly

1 1
možnosti

P79e31t35r 79T37o66m39e80k

20. 9. 2015 19:02

Ať si pan Peszynsky pustí tohle a možná, že pochopí o co tady jde. Když je už jen otázkou času, kdy se to muslimům povede v Belgii (a teď mě docvaklo, že možná i v tom EUparlamentu je jich hodně), tak je jen otázkou času kdy se jim to povede i jinde v Evropě.   https://www.youtube.com/watch?v=JeGqpGpjEas

1 0
možnosti

Fanatik, ale pobaví. Že zrovna on poukazoval na pupíky těch chlapíků;-D

5 0
možnosti

Ovšem stejný fanatik je třeba vám názorově spřízněný rocker Brichta (stejně sprosté výkřiky na facebooku) a taky váš superlídr Konvička.:-) Tož si vyberte. Já říkám hovádko jako hovádko.:-)

2 19
možnosti

Obdivuhodný nadhled a vstřícnost madarských policistů.Já bych to neustál - tomu šmejdovi,kterej hodil ten balík vody do kolejistě a ještě si otvíral tu svoji držku bych jednu vrazil - táhne sem pěkná svoloč - no ať si je živí a krotí němci

12 0
možnosti

Peszynski je fanatik. Tam je to marne.

21 0
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...