Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JK

Ohledně sexistického prasátečka mě napadla strašlivá věc.

Řekněme, že mám květinářství. Uveřejním tu nejlacinější reklamu, na které bude nahá žena s choulostivými částmi zakrytými květinami a nějaký dvojsmyslný slogan. Pak se anonymně udám na sexistické prasátečko. To mě protáhne novinami a udělá mi publicitu. Já se jako oukropeček omluvím, ale publicitu budu mít pořád.

4 0
možnosti
DP

Dobrej plán, jděte do toho !;-D

1 0
možnosti
JK

Ano je to dobrý plán, jen má dvě drobné vady. Za prvé: nemám nic na co bych mohl dělat reklamu a za druhé: nic na co bych mohl dělat reklamu nemám. Teoreticky jde o jednu vadu, ale považoval jsem ji za tak významnou, že jsem ji uvedl hned dvakrát.

0 0
možnosti
DP

Založte reklamní firmu "Gender advertising" nebo tak nějak, výdělek zaručen. :)

0 0
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...