Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZN

Už Vás schovali z hlavní nabídky. Ještě že jsem si ten Váš příspěvek schovala. Máte pravdu. A za tu pravdu by se mělo vždycky bojovat. Hradní lži, vulgarismus a řepáctví mi vadí. Vadilo by mi to u každého člověka, natož u představitele státu. Pravda a lásky musí zvítězit nad lží a nenávistí - ano, je to tak, lži z Hradu podněcují nenávist mezi lidmi. Už aby se člověk připravoval na návrat padesátých let. Nevěřím, že by tyto řádky zůstaly nesmazány, ale ať i cenzoři vědí, že zakázat i schovat můžou cokoliv, ale mozky si vygumovat nedáme.

0 0
možnosti
Foto

Už jako kluci jsme vyráběli dva druhy ,,bombiček". Dělili jsme je na třaskavé a smradlavé. A dle toho je i užívali vůči vybraným subjektům. Smradlavé třeba v baráku estébáků, třaskavé často pod okny těch, kteří nás vyháněli ze zahrady, či z ulice, že jsme příliš hluční. Dnes ovšem převládají spíše ty smradlavé. Takže pro autora opět bez karmy. Jistě ví proč;-)

0 0
možnosti
MP

mno, jako by mě to že mě VY neudělíte karmu trhalo žíly. Máte právo nesouhlassit, máte právo ne kritizovat, tak si poslužte. i to je ostatně výdobytkem svobody, kterou hájím.

0 0
možnosti
JP

Já nevím, jak jsem se v těch hrůzách a bídě, mohl dožít svého požehnaného věku.

1 0
možnosti
MP

v 50 letech jsem nežil. A ne všichn iz naší rodiny to přežili. :-/

0 0
možnosti
FP

Karma,ale schytáte to.R^

0 0
možnosti
MP

S tím počítám...

0 0
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...