Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Karma a velký souhlas, pane kolego. Já měl u Trumpa velmi mírný optimismus, ale takovou daru jsem fakt nečekal. Teď už má 276 proti 218 a skóre asi ještě zvýší.

Vypadá to na kanára.

3 0
možnosti

V ČT předělávají noty.

5 0
možnosti
Foto

Oni si něco najdou. Trump už teď lituje, že vyhrál (ČR dnes ráno).

3 0
možnosti

Nejvíc mě štve,že normálně myslící lidi považují za nevzdělané blbečky.Kdo si sakra myslí novináři a politologové že jsou?

11 1
možnosti

;-D...ten nadpis sedí a jsem zvědav na ty veletoče našich prestitutů a už jsem zaznamenal názory k naší kulturní frontě ohledně týdne neklidu k USA...;-D!! a Kubal z USA to potvrzuje spolu s Čt 24;-D;-D;-D;-D

14 0
možnosti

Tak dlouno tlaci arogantni extremisticka mainstreamova media "politickou korektnost", az se ucho utrhne...

11 0
možnosti

ono se utrhlo i u Brexitu kde to bylo nemlich to samý.. lidi rozhodli světe div se navzdory novinářům

7 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS