Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

s Germániou je ámen

0 0
možnosti

Pokud se nepletu platí v Německu precedentní právo.

Pokud tento precedent bude uplatňován i na mešity, může být soudce vlastně označen za vlastence ;-D

0 0
možnosti
Foto

L40e73o43n 42T21o88m72e15v

15. 1. 2017 21:51

Jen podmínka...

1 0
možnosti

Doporučuji si napřed přečíst, o co vůbec šlo. Vy nemáte nejmenší ponětí o čem píšete, jen jste si na Putlerově webu něco našel a sežral to i s chlupama. Jen pro zajímavost, ti palestinci byli za žhářství odsouzeni.

1 8
možnosti

O co šlo? O signál, jak může Evropa vypadat, pokud tady strpíme muslimy.

8 0
možnosti

Soud nic takového neřekl. Ten výrok je fake. Echo24 si to už aspoň opravilo, Novinky tu lež budou šířit asi dál. Smutné, ale účel vyvolat emoce to plní.

2 1
možnosti

"OPRAVA: V původním znění článku jsme omylem uvedli, že soud rozhodl o „přiměřeném aktu nesouhlasu“. Výraz „přiměřený“ ovšem v rozsudku nepadl. Nicméně jej použila některá zahraniční média."

Takže soud nazval žhářství aktem nesouhlasu a vyměřil za ně podmínku a několik hodin veřejných prací. Což opravdu není zásadní rozdíl.

5 0
možnosti
Foto

Pokud přestanete dělat nesmyslné mezery před otazníkem nebo vykřičníkem, pak si pro mě za mě německé velvyslanectví zapalte třeba dvakrát.

1 9
možnosti

Oh promiňte. šatná typografie samozřejmě mění význam veškerého řečeného Já bloud...

6 0
možnosti

Vzal jste mi vítr z plachet. Než jsem si stačil nasbírat potřebné argumenty z validních zdrojů pro svůj blog s nadpisem: Kdyby ji podpálil, mohl dnes žít, vyšel blog váš.

V hlavních bodech se shodujeme, jen jsem chtěl blog zakončit úvahou, že pokud snad je zaváděno rozdílné rozhodování podle nějakého nám tajeného nařízení evropské justici, mělo by nám být konečně nalito čistého vína :-/

14 0
možnosti

Já si myslím, že takový soudce by měl jít natvrdo bručet tak na 10 let a mít doživotní zákaz práce v justici.

14 0
možnosti
Foto

V loni jsem dostal k narozkám knihu, nazvanou " Kdo jsou Židé" kterou napsal Paul Spiegel, předeseda Ústření rady Židů v Německu. Jinak jako Žid prošel koncetračními tábory Osvětim a Dachau. V roce 2006 krátce před jeho smrtí jej navštívil novinář Wilfred Köpke. Ten píše, že jeho osobní auto Mercedes bylo opanceřované, před jeho kancelaři v Düsseldorfu seděli ozbrojení policisté a pouštěli k němu jenom toho, kdo byl pozván. Jeho pošta byla plná hanlivých urážlivých dopisů a dopisů vyhrožující mu smrtí. To prosím se psal rok 2006 a jednalo se o Německo. To je také i opověď pro pana Černé, že dnešní Němci jsou jiný.

8 0
možnosti

Máte vůbec tento článek schválený Hornerem a Polickým? Nemáte, že? To jsem si mohl myslet. :-P;-D

17 1
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...