Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Protože nám Německo na hranicích zabavil kamiony to nevíte?

2 1
možnosti
Foto

Dobrý den, pěkný článek, na aktuální téma. Za mne karma. - - - - Škoda, že nemám čas se taky grafomansky vyřádit. Mám moc práce, bohužel. Žena už mi zakázala doplňovat zásoby (původní zásobu vytvořenou na konci ledna určenou pro 14 dní nouze jsem postupně rozšířil na 2-měsíční rezervu, a dnes začínáme čerpat), takže bych měl správně mít čas, ale počítám s cca 10% rizikem svého úmrtí v období od 15. dubna do 30. června, takže se vrhnu na nedodělky na všech frontách, aby po mně nezůstal nepořádek. Když do hrobu, tak vzorně. - - - - Hodně je teď slyšet, že nás postihl Boží trest. I lecjaký ateista to vykládá všem kolem. Jakože jsme se provinili proti Božím přikázáním. Dnes večer si pročtu Machiavelliho Vladaře a dám sem k lepšímu výcuc z jeho odůvodnění, proti čemu jsme se provinili. Není to (slovy Machiavelliho) provinění proti Desateru, nýbrž proti zdravému rozumu. Dobře to popisuje na rozdrobení a ztrátě prestiže Itálie. - - - - - Hodně zdraví všem přeji. Zdraví totiž bude za chvíli to poslední, co nám zbyde. Teda zdraví a k tomu ty nezbytné dluhy, že ano...

0 1
možnosti

Šup šup do práce květinářství mají výjimku....

1 1
možnosti

Pane Prášku, mně je upřímně líto, že vám současná opatření udělala tolik škody. Výpadek tržby je nepříjemný pro každého obchodníka, ale u vás ještě k tomu přistupuje naprostá zkáza sortimentu, který už jste odebral, ale ten polehne zkáze. Výpadek tržby je nepříjemný i pro prodejce obuvi, ale těm alespoň to jejich zboží zůstane neporušené, nehledě na to, že ten výpadek částečně kompenzují později, protože když člověk boty nebo ponožky potřebuje, tak si je koupí dodatečně, až ta opatření pominou, zatímco když má tetička narozeniny v těchto dnech, tak už jí nikdo dodatečně o tři měsíce později od vás řezané květiny nekoupí.

To všechno chápu. Chápu i to, že se člověk nechá unést zlobou a že třeba ztrácí objektivitu.

Já mám pro vaši ztrátu objektivity plné pochopení, ale pochopení důvodů neznamená souhlas s výsledkem.

Tento váš článek mou karmu rozhodně nedostane.

Ale s největší upřímností vám přeji, aby se vám co nejlépe podařilo obnovit svou podnikatelskou činnost po skončení těchto opatření.

5 0
možnosti
Foto

Teda Vy máte o toho Práška starosti:-)

0 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS