Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Je třeba podnikat, obchodovat, pracovat mimo dohled státních chapadel.

2 0
možnosti

"A evidovat to bude bidelník, a bude to dobré bydlo býti bidelníkem." (

à la Jan Werich):-)

3 0
možnosti

Opravdu je zvláštní, že to opozici netrklo a zdržela se hlasování. Kdo teda zvedl pro zákon ruku? Schválili tenhle bič na nejmenší přivýdělky sněmovní otroci velkého megapodnikatele, který ničí veškerou konkurenci kudy chodí?

1 1
možnosti
Foto

A kdyby opozice hlasovala proti, co by se změnilo?

Pro byl nadpoloviční počet, takže to prošlo.

Neptejte se tedy na opozici, když z nich nikdo nehlasoval pro, ale na ty, kdo pro ten paskvil hlasovali. Ti, kdo hlasovali pro, jsou tím vinni.

1 0
možnosti

Dal jsem karmu, on už podraz na OSVČ je těch 375 Kč, je určen jen pro zaměstnance.

1 0
možnosti
Foto

Podnikala jsem, byla jsem "malý zaměstnavatel" a též plátce DPH. Když jsem kvůli manželově těžké nemoci s podnikáním po 27 letech končila, byl to záhul a to nejen emoční, ale i finanční. Když všude čtu jak založíte firmu online a jednoduše, směju se. Taky by měl někdo vymyslet jak firmu ukončit online a jednoduše. Bylo to pro mne těžké rozhodnutí, ale s odstupem doby se ukázalo jako jediné správné. A k těm zaměstnancům? Podnikání i zaměstnance převzal další subjekt, dohodli jsme se že všichni automaticky přešli se smlouvou na dobu neurčitou a bez zkušební doby. No a já jsem všem musela vyplatit 3měsíční odstupné. Už nikdy více podnikat nehodlám a bojím se, že v současné době se najde mnoho takových, když vidím za co vláda a parlament zaměstnavatele má.

1 0
možnosti

Co to je za nesmysl? Pokud zaměstnance přebírá jiná firma, odstupné se přece nevyplácí! Zažila jsem to už dvakrát a nikdy odstupné nebylo, ani když nás firma poslala na živnosťáky, protože jsme zároveň dostali smlouvu o spolupráci.

2 1
možnosti
Foto

Jen technická: zdržet se nebo být proti je ve sněmovní matematice totéž. Průšvih by byl, kdyby se někdo nezúčastnil hlasování - tím by snížil kvórum a usnadnil přijetí zákona.

1 0
možnosti
Foto

Jinak tedy, přílepky jsou svinstvo a měly by být zakázány. Dělají z právního systému chlívek.

3 0
možnosti

O to víc bude práce na černo.

5 0
možnosti

lidi na to budou kašlat, ale je to nádhernej klacek na rozdmýchávání nenávisti .. štve mě soused a všimnu si, že mu Pepa od naproti ohodil opadanou garáž ?? .. šup a už se bude udávat :-P

4 0
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS