Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
LV

Ne, pokutu dostal za to, že ltěl bez potřebných dokumentů. Tedy potenciálně ohrozil další účastníky leteckého provozu v oblasti, protože o něm nikdo nevěděl.

Za to dostal pokutu. Buďte prosím přesný.

Vaše interpretace mi silně připomíná kauzu jistého Procházky, který pomaloval předvolební polep autobusu, jehož byl řidičem. Následně pak dostal flastr za to, že nenastoupil na veřejně prospěšné práce. Ale jistá skupina lidí neustále dokola tvrdila, že dostal basu za to, že přimaloval rohy nějakému politikovi.

0 1
možnosti
JG

J27i63ř53í 90G65r81o29h

31. 10. 2022 21:57

Nemáte ofocené celé rozhodnutí jen výrok, počítám že v odůvodnění správní orgán přesně popsal co pilot porušil a poučení bude mít možnost jak se odvolat proti rozhodnutí. Bouře ve sklenici vody.

1 1
možnosti
PK

No. I mě tento dokument někdo postnul a i mě zarazil.

Bohužel však, nikde jsem nenarazil na další info a tak se snažím být nestranný. Nevím totiž, co měl pilot konkrétně porušit a z vašeho blogu jsem se to bohužel také nedozvěděl.

Jedno ale vím jistě. Prostor nad požárem byl jistě vyhrazený pro oficiální stroje.

2 1
možnosti
Foto

XDo záchranné akce v NP České Švýcarsko se podle vlastních slov v létě zapojil na žádost regionálního ředitelství hasičského sboru.

XPilot se měl ale podle Úřadu pro civilní letectví dopustit hned několika přestupků... například to, že neměl souhlas k přistání na heliportu Zdravotnické záchranné služby Ústeckého kraje, nebo aby nabíral vodu v Labi.

XVýzva k pomoci přišla v pondělí a já jsem už od úterního rána hasil, takže jsem nebyl schopný za tak krátký čas všechny souhlasy sehnat,“ popsal Jiří Vlk s tím, že předpokládal, že všechna nutná povolení zajistí hasičský sbor jako koordinátor záchranné akce. To se ale nestalo. Pilot tak musel shánět potřebné doklady až zpětně.

Z Novinek....:-P

3 0
možnosti
PK

děkuji za info. mě se včera nic nezobrazilo, ale uznávám, že jsem aktivně nehledal.

0 1
možnosti
DR

Věřím, že se najde někdo, kdo to za něj zaplatí a tímto gestem dá zároveň najevo, co si o tomto stupidním rozhodnutí myslí.

2 0
možnosti
MR

To je to same jako by teroristi meli 30 rukojmích a profi jednotka by pripravovala zasah a najednou by tam vlitnul strazmistr Pepa z Horni Dolni, ze jde pomoct vzdyt je taky policajt.

0 6
možnosti
RJ

V letectví si prostě nemůže každý dělat co chce, byť s dobrým úmyslem. A kdo jiný by to měl vědět než proškolený pilot?

1 1
možnosti
MB

Jsou situace, kde se zkrátka člověk nerozmýšlí a dělá to, co mu přikazuje svědomí.

4 0
možnosti
Foto

J33a39n 90Š17i86k

31. 10. 2022 15:33

Jde o rozhodnutí Úřadu pro civilní letectví. Kdo skutečně ví, co tam ten pán dělal. Bylo to, co prováděl v souladu s leteckými předpisy? Nemotal se tam jenom hasičům? Ono, když je hromadná bouračka, taky je dobré přenechat záchranu životů zdravotníkům a nesnažit se jim pomáhat, i když jsem proškolený. Dobrá vůle je hezká, pokud nepřekážíte těm, kteří za akci mají odpovědnost a musí rozhodovat. Tohle je asi jeden z výkřiků na FB...

2 1
možnosti
MP

jsou li zácranáři totálně přečísleni, je dobré kdž přiloží ruku samaritán byť jen s kurzem první pomoci. Kdyby například v Soulu při onom Halloweenskm strkání přiložili ruku k dílu tedy ke KPR i lidé z okolí , bylo by obětí polovoic...

4 0
možnosti
AM

A89d51a26m 89M85a20l36ý

31. 10. 2022 15:18

Porušil zákon?

Co řešíme?

0 6
možnosti
LH

to samé co za Covidu (jestli rychlá pomoc nebo dodržení zákona) a to se tady řešilo furt něco

3 0
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...