Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZH

Čistě technicky. V článku se píše, že byla stornována na straně příjemce. Z čehož lze dovozovat, že odesílatel zprávu má a také že je zpráva někde v úložišti.

Z toho plyne několik možných situací. Odesílatel obdrží potvrzení o tom, že zpráva přistála na straně příjemce (děje se prakticky obratem). Já mám ve zvyku toto zkontrolovat a zprávu si uložit mimo DS. Dál mě nezajímá, co s tím udělal někdo na straně příjemce, protože mám v ruce doklad, který mohu použít u soudu, nebo na základě kterého mohu urgovat reakci na mé podání.

Zpráva nedorazila do cíle, pak mě to začne zajímat a pošlu ji znovu. Samozřejmě vždy má platit, že u odeslaných zpráv kontroluju, zda do cíle došly.

Pokud snad někdo vymázne zprávu ze systému tak, že ji nebudu mít ani já ve své odeslané poště, pak mám zálohu, vzniká díra v řadě zpráv a já předávám věc kriminálce.

Dost zásadní problém je v tom, že já jsem ajťák a toto chování mám v podstatě v krvi. OSVČ řemeslník toto nejspíš nedělá a patrně si ani není vědom, že to dělat má, tedy se může dostat do problémů. V podstatě princip je stejný jako u doporučené pošty, že si schováte podací lístek na místo, kde ho později najdete. Jen technické prostředky jsou jiné. Pokud podací lístek necháte ležet na poště nebo ho hodíte do koše, máte stejný problém.

2 0
možnosti
Foto

Otázka, jestli zde nejde o problém, který je mezi klávesnicí a židlí. :-)

0 0
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...