Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
OU
Uživatel požádal o vymazání
16 1
možnosti
MP

V době kdy jsem článek psal ještě byl ne příliš ověřen. . nyní jej potvrdily i  mainstreamová média takže jména BUDOU ZVEŘEJNĚNA.  jak píši originální post  z rodina.cz mám k dispozici

3 0
možnosti
MH

M55a15r43e49k 92H25a39s

26. 1. 2015 23:50

Pokud jsem to dobre pobral, tak jsou tu DVE kauzy... naznak ve jmenech v klatovskem deniku. (Kteryzto clanek jsem preventivne ulozil..)

0 0
možnosti
MC

Jste upřímná. Jen jsem tím řekl, že většina z nás si nepřeje skutečnou svobodu. Z toho důvodu potom ani nechápou skutečnou realitu.

0 0
možnosti
MC

Omlouvám se, ale sem tento příspěvek nepatří.

0 0
možnosti
MC

Až si každý z nás uvědomí slepotu, ať vědomou či nevědomou, křehké svobody, že sdružovat a zvát lidi na náměstí z vlastní neschopnosti s revoluční ideologií falešných altruistů budeme bohužel stále svědky své slabosti. Směřujeme v důsledku slov "Nebudeme jako oni," doleva, k hnutím k totalitě. To je hlavní příčina příkoří, omezování svobody a lidské důstojnosti. Tyto masy boří opravdovou, přirozenou a zdravou lidskou morálku.

2 1
možnosti
Foto

J62a52n12a 80M95a72j50o82v13á

26. 1. 2015 22:32

Teda...vidím česká slova...a naprosto nechápu smysl jejich spojení8-o8-o

6 3
možnosti
VT

skoro vůbec nic o případu nevíme a některé důležité věci už se ani nedozvíme. Jestli dítě bylo zneužívané, co řeklo logopedce, proč otec spáchal sebevraždu. Je blbost z těch pár jednostranných informací dělat nějaké závěry.Rv

6 1
možnosti
KM

Take si myslim, ze je to hrozna smrst, kterou nelze rozkryt v par hodinach.

2 1
možnosti
Foto

To je otřesné! O tomto případu čtu poprvé, ale podobné úvahy mne napadaly v souvislosti s norským případem. Myslela jsem právě na to, jak lze překroutit slova dítěte, které řekne, že spí s rodiči v posteli, že ho rodiče pusinkují na bříško, že ho třeba tatínek koupe... To co dítě právem považuje za projev lásky a naprosto bezelstně o tom mluví, dokáže někdo podat jako sexuální obtěžování... Je mi z toho špatně - tady to představuje jeden život zmařený a několik navždy poznamenaných, ale co může být dál??? Máme se začít bát dítě pohladit, políbit nebo zlechtat???

22 0
možnosti
KM

Je to neco priserneho. Male nahe dite nikdy nebylo vnimano eroticky. Viz mraky baroknich putti-andilku, naha Jezulatka.

Je v tom mozna zakopany I pes protestanskeho puritanstvi. Mam vnoucka Cecho-Americana. Kdyz dcera davala na fb letni fotky maleho z Cech (1,5) nahacka treba od vody, bezel jeden vykrik za druhym: "I lake the neked babys. So cute" Ale jejich deti maji na plazi Pampers.

4 0
možnosti
JK

Budu se těšit na výsledky vyšetřování a tresty pro viníky. Mám 4 vnučky, blbnu s nimi od rána do večera, když přijdou na návštěvu. Je strašné, že se normální člověk musí začít bát obejmout a políbit vlastní vnučku.

15 0
možnosti
KM

Je to tragedie. Nicmene myslim, ze by maminka mela petiletou holcicku usetrit podrobnosti o smrti tatinka. Ze holcicka kresli obeseneho tatinka, jak pisi v klatovskem tisku, to se mi nezda dobre.

5 0
možnosti
MK

Neni mi jasne, jak byste chtel deti neceho takoveho usetrit. Ty deti v tom totiz nezavinene MUSI zit. Jeste z necehoobvinujte matku... :-/

6 1
možnosti
Foto

M20í27r96a 87K15l49a34s

26. 1. 2015 19:52

Podivný případ jistě hodný důkladného prošetření. Autorovi doporučuji ovšem své texty nechat zkontrolovat alespoň automatickou kontrolou pravopisu ve Wordu, nejsem hnidopich, ale těch chyb je tam tedy docela dost.

4 0
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...