Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
MK

Pane Prášek a všem ostatním, který BV leží v žaludku, tak do toho Norska nejezděte, nikdo vás tam žít nenutí. Norsko je svrchovaným státem a jejich zákonech předpisech apod. je nám velké kulové, i když si dobrosérové myslí opak.

1 1
možnosti
AR

Tenhle výčet svědčí o jediném: v Norsku vám za nic z toho děti neseberou, tedy nebudou kontrolovat, zda to či ono (ne)děláte a nebudou vám brát děti podle toho. To ne, takhle to nefunguje. To funguje jinak - rozhodnou se vám sebrat děti protože prostě chtějí, ale protože to potřebují něčím zdůvodnit, pošlou pracovníka BV do domácnosti s tužkou a poznámkovým blokem, aby "vyrobil důkazy", že je péče nedostatečná. No a výsledek je v článku.

0 0
možnosti
MP

Ten článek je samozřejmě ironický.

0 0
možnosti
Foto

H10a23n96a 89V60l68k30o88v73á

31. 1. 2016 17:38

Pane Prášku, všimla jsem si, že do této diskuse kromě vás a mne (a občas pana Kašíka) nikdo nepřispívá.

Ze dvou důvodů do ní nebudu přispívat už nadále ani já - jednak k této vaší hovadině nebudu přitahovat pozornost přes výpis diskusí a druhak proto, že se mi některé vaše výroky jeví pubertální a jiné zase tak, že nedokážete ani pořádně psát. Prostě jste diletant.

0 0
možnosti
MP

vidím, že jste to argumentačně neustála.

0 0
možnosti
JK

Je neuvěřitelné čemu všemu mohou lidé uvěřit. Mám chuť napsat dalších řekněme dvacet důvodů, proč Bernevernet odebírá rodičům děti. Ovšem takové absurdit jako jste uvedl vy , by nebyly možné ani u Křováků v Zimbabwe, ne tak v civilizované, i když v přehánění ochrany dětí až nepochopitelné země, kterou Norsko opravdu je. Doporučuji ucházet se o místo dopisovatele v rádiu Jerevan.

0 0
možnosti
MP

Pane kašíku, bez toho abych z vás dělal lháře či vás jinak urážel, včetně ale nejenom vaši serioznost a intelekt, pak vězte, že já nikde nepíšu, že v řadě situací nemá barenvernet dobrý důvod dítě odebrat. Já píšu o tom, že v řadě případů (a dobře medializovaných) zcela eviudentně spíš hledá na dlani chlup (apropo, ty prý rostou po masturbaci.. ), než by sledoval skutečné zájmy dítěte.

0 0
možnosti
MP

těm, kterým se zdálo, že jest nedostatečně ozdrojováno, jsem DOPLNIL odkazy na originální text

2 1
možnosti
MP

Nehápu, jak komukoliv serioznímu může vadit (a tedy mínusovat), že někdo doplní ZDROJE pro svá tvrzení. Bude to asi tím že objekltivita není jejím koníčkem

4 0
možnosti
Foto

H49a54n30a 24V80l31k60o13v32á

31. 1. 2016 15:49

;-DJednoduché, z kontextu vytržené a hloupé. Demagogické. Nicméně tuším, že jste naskočil na správnou Barnevernet vlnu a karma bude jako hrom;-D;-D Už vidím ty houfy slepců jak se pohoršují v diskusi nad nacistickým Norskem.

A chci se zeptat s panem Hermánkem - odkazy by nebyly?

Jinak to totiž vypadá dost vycucané z prstu.

2 2
možnosti
MP

Na ten list máte odkaz v textu. Na barenvernet vlnu zvysoka kašlu.

0 0
možnosti
JK

Pokud si myslíte, že vy, případně paní Skanlandová, píšete pro blbce, tak to musím litovat, že jsem váš blog otevřel. Nikde jsem nezaznamenal, že by byla v Norsku odebrána rodičům více než polovina dětí.

2 0
možnosti
MP

spíše o blbcích. Argument příliš tlustých krajíců chleba nebo o incestu kvuli rybím kuličkám nikdo soudný vznést nemůže.

0 0
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...