Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

Prezident se již omluvil :-)

2 0
možnosti
VV

Zrejme poprve a naposledy. A za co vlastne? On to opravdu naridil?

0 1
možnosti
Foto

A není to prostě tak, že na Hradě jsou všechny hlasité projevy zakázány?

2 1
možnosti
MN

Kritici prezidenta Zemana prokazují medvědí službu sami svým záměrům.

V minulém druhém kole jsem se voleb prezidenta neúčastnila. Volit mezi samolibým Zemanem a spícím proněmeckým a probildebergovským protagonistou z Orlíku mě připadalo jako volit mezi skokem do ohně a dotknutí se drátů s velmi vysokým napětím. Ale příště volit půjdu a Zemana - tedy pokud bude kandidovat. Proč? = Protože jsem přinejmenším škodolibá a bude mě těšit, kolik zapšklých havlistů nevydýchá jeho případné DEMOKRATICKÉ vítězství. :-P

4 11
možnosti
Foto

A zazpíváte přitom Kde domov můj? ;-)

1 0
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...