Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Nikdy jsem nepochopila,jak mohlo Babiše volit tolik mých známých,inteligentních,samostatných,podnikajících lidí.Ten člověk je od začátku ve střetu zájmů,nedůvěryhodný,velmi pravděpodobný spolupracovník STB a v neposlední řadě Slovák.To,co na něj vyplouvá,mě nijak nepřekvapuje.Bohužel mu spousta lidí stále baští jeho řeči o tom,že on udělá pořádek.Proto mě ani moc nepřekvapí,když přesto přese všechno ten jeho spolek bezcharakterních kariéristů vyhraje volby.

3 0
možnosti

Další blogy můžete klidně psát a to až do doby, kdy Babiš získá i ministerstvo vnitra.

1 0
možnosti

O76t58a 11K41i45n39c

2. 2. 2017 14:21

Věřím, že to není váš poslední blog, tedy pokud se nerozhodnete sám už další blogy nepsat. Ode mne karma. R^

2 0
možnosti

Ano, z jistých důvodů si myslím, že to můj poslední blog nebude

2 0
možnosti

Píši to furt dokola. Za 1 Republiky jsme patřili mezi nejvyspělejší země. I můj děd tu funkčnost zajistil tím , že živnosntil. Dodnes mám jeho Účetní knihu. Strašně složité ! Začala v r. 1921 - Co řádek - to den - přijal - vydal. Pak měsíc + otočit stránku = rok. Kontroly taky byly - Financ přišel do obchodu ! Na žádný úřad OSVČ nechodil - jeho místo je za pultíkem ! Předci to taky mastili - jak se dalo ... Když financ mručel moc - dostal štosík látky na oblek ... Pak už mručel ze zásady ... Takto to fungovalo do r. 1950 - V knize je to mrazivé - 2x podtrženo - Konečná ! Jak TO TI NAŠI PŘEDCI DĚLALI ? ... :-)

2 0
možnosti

Ta čísla o nezdaněných příjmech máte špatně.

Jinak možností, které systém legálně nabízí (a nabízel i pro Babiše), využívají všichni včetně Vás. Ale to, že by bylo dobré skončit s nepořádkem, je zkrátka pravda.

Pokud jde o EET, takhle tuhle písničku z rodiny znám. U nás to bylo tak, že se přiznávalo vše... Zřejmě bohužel, protože za více jak dvacet let by z toho byl pořádný ranec. Ale protože se lidé navzájem dobře znají a i mezi sebou se občas přiznají, kdo kolik v minulých letech nahlásil, padala čísla od kolegů o polovinách nebo dokonce třetinách...

Takže jen pro zopakování:

1. Zavést pořádek je nutné (přestože nic není stoprocentní).

2. Je rozdíl využívat systému legálně a počínat si nelegálně. Hlásit menší tržby bylo a je nelegální. Nakupovat dluhopisy bylo díky p. Kalouskovi legální.

2 3
možnosti
Foto

Nevím, já jsem laik. Ale přece i stát vydává dluhopisy, ale kupují je snad hlavně banky, že?

Nebo se mýlím?

2 0
možnosti

....ale ještě, než tady na blogu dostanete UTRUM, přijměte prosím ode mne UPŘÍMNOU KARMU R^R^R^!!!

17 0
možnosti

Nedostane. S karmou souhlas.R^

1 0
možnosti
Foto

Zapomněl jste dodat, že kromě zloděje (dle pana Babiše), jste jako živnostník také parazit (dle pana Mládka).

Ale přísloví: "Všetci kradú" platí. Bez výjimky. Jak nám pan Babiš dokázal.

Ode mě karma R^.

17 0
možnosti
Foto

Neberte to tak úkorně, pane Flaško. Vše bylo řečeno někdy a v nějaké souvislosti.

Pokud si to berete na sebe, Vaše chyba.

1 4
možnosti

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS