Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Každý chce lepší penzi, lepší lékařské ošetření, lepší podporu při nemoci, ale když příjde na placení, tak se do toho nikomu moc nechce !!!

;-D;-D;-D

3 0
možnosti

Mne velice baví, když člověk jako vy použije tímto způsobem slovo "plebs". Vy jeden "patricije".;-D;-D

3 0
možnosti

Nikde jsem se za patricie neprohlásil, to jste mi jen vložil do úst. Zbytek viz falacie slaměný panák

0 0
možnosti

P81e98t78r 60Č75e79j97k24a

17. 11. 2020 11:15

Zapomínáte na pár vcelku podstatných

- ty zvýšené odvody znamenají také vyšší nemocenskou, vyšší mateřskou a vyšší hrubý výdělek znamená taky vyšší základ pro výpočet důchodu. Tzn. ten článek je manipulativní, pokud uvádí zvýšení pojistných odvodů jako čisté mínus.....

5 0
možnosti

no, tak zrovna NEMOCENSKOU vyplácí nemocnému prvních 14 dní ZAMĚSTNAVATEL a její zvýšení, kterým argumentujete, si zaměstnavatel také MUSÍ ROZPUSTIT DO CEN.. Takže ten mínus je ještě větší.

3 1
možnosti

P26a86v78e25l 60V76é36b44r

17. 11. 2020 10:47

Karmu jsem sice dal, ale prosím, moc prosím, opravte si tu trapnou hrubku v nadpise.

0 0
možnosti

omlouvám se děkuji za upo.

0 0
možnosti

Někteří zdejší autoři, by měli výraz plebs...používat velice, velice opatrně, mohlo by se jim to vrátit jako bumerang:-)

6 0
možnosti

Plebs je v tomto případě velice slabé slovo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...