Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
ZZ

Každý chce lepší penzi, lepší lékařské ošetření, lepší podporu při nemoci, ale když příjde na placení, tak se do toho nikomu moc nechce !!!

;-D;-D;-D

3 0
možnosti
JJ

Mne velice baví, když člověk jako vy použije tímto způsobem slovo "plebs". Vy jeden "patricije".;-D;-D

3 0
možnosti
MP

Nikde jsem se za patricie neprohlásil, to jste mi jen vložil do úst. Zbytek viz falacie slaměný panák

0 0
možnosti

P40e66t70r 26Č11e70j30k12a

17. 11. 2020 11:15

Zapomínáte na pár vcelku podstatných

- ty zvýšené odvody znamenají také vyšší nemocenskou, vyšší mateřskou a vyšší hrubý výdělek znamená taky vyšší základ pro výpočet důchodu. Tzn. ten článek je manipulativní, pokud uvádí zvýšení pojistných odvodů jako čisté mínus.....

5 0
možnosti
MP

no, tak zrovna NEMOCENSKOU vyplácí nemocnému prvních 14 dní ZAMĚSTNAVATEL a její zvýšení, kterým argumentujete, si zaměstnavatel také MUSÍ ROZPUSTIT DO CEN.. Takže ten mínus je ještě větší.

3 1
možnosti
PV

P58a21v79e20l 69V15é70b53r

17. 11. 2020 10:47

Karmu jsem sice dal, ale prosím, moc prosím, opravte si tu trapnou hrubku v nadpise.

0 0
možnosti
MP

omlouvám se děkuji za upo.

0 0
možnosti
JH

Někteří zdejší autoři, by měli výraz plebs...používat velice, velice opatrně, mohlo by se jim to vrátit jako bumerang:-)

6 0
možnosti
JD

Plebs je v tomto případě velice slabé slovo.

1 0
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...