Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JJ

Mne velice baví, když člověk jako vy použije tímto způsobem slovo "plebs". Vy jeden "patricije".;-D;-D

3 0
možnosti
MP

Nikde jsem se za patricie neprohlásil, to jste mi jen vložil do úst. Zbytek viz falacie slaměný panák

0 0
možnosti
JJ

Tak co jste tedy, nebo čím se cítíte, pane Prášku. Že si, ze své pozice někoho, dovolujete nazvat "plebsem", vy "slaměný panáku". Mj., vaše "ekonomické" vývody jsou opravdu směšné. Podle vaší logiky by na tom tedy byl "plebs" byl mnohem lépe, kdyby se minimální mzda vrátila na sedm a půl tisíce, jako kdysi. ;-)

2 1
možnosti
MP

Omlouvm se, příště nebudu eufemizmy jako "plebs" používat a řeknu to natvrdo.. :-P

0 2
možnosti
JJ

Neomlouvejte se, pane Prášku. To, co jste napsal mi úplně stačí. Mimochodem, vy byste ráno vstával do práce, pokud by vám někdo chtěl platit čtrnáct a půl litru?

2 0
možnosti
MP

Jsem OSVČ . takže místo dřiny v kuse mít od-do, placené nemocenské, jistotu výplaty a neručit celým majetkem ? Co myslíte ....:-P

0 0
možnosti
JJ

Již třicet let jsem taky OSVČ. Takže vím velmi dobře, co to obnáší. Staral jsem se i víc jak o padesát lidí, kteří na mne samozřejmě byli občas i nas.. řekněme, že mne neměli rádi. Ale nikdy bych je nenazval plebsem. A styděl bych se, kdybych měl postavený kšeft na minimální mzdě. To, že jste OSVČ je vaše volba a není to žádná zásluha. Vím, že se vám nelíbí, že se vám zvednou odvody o pár drobných, ale to snad, když "dřete od vidím do nevidím", určitě unesete. Pokud ne, nechte se zaměstnat za tu minimální mzdu a jistě budete spokojený.

1 0
možnosti
MP

víte pane, ani já své zaměstnance plebsem nenazývám. Tímto termínem jsem označil grupu lidí bez mozků, které nekriticky předjímají odborářsko-levicovou propagandu popřípadě vyznavače koblihizmu. Proto je text také veden co nejvíce polopatisticky, aby to jejich signální soustava pobrala. Zbytek je aplikacvi Gaussovy křivky.

0 0
možnosti
JJ

"Grupu lidí bez mozků... popř. kobliháře.";-D Nevím sice, v jakém smyslu zde tu gausovu křivku zmiňujete, ale pokud v tom, co si myslím, tak bych se jí tady, být vámi, raději moc neoháněl...

Takže znovu - v čem vidíte problém s minimální mzdou cca 14 - 15 litrů? Vy byste za to dělal a svým zaměstnancům to platíte?

0 0
možnosti
MP

tak znovu: spatřuji problém v jásavém blbství onoo zvyšování minimálních mezd, neboď v odstatě je to podvod na lidi. V podstatě to ZVEDÁ CENY více, než onen jásající blb dostane. A jako bonus spouští inflaci, čímž znehodnocuje i úspory oněch jásavých blbů...

0 0
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...