Úterý 26. října 2021, svátek má Erik
  • schránka
  • Přihlásit Můj účet
  • Úterý 26. října 2021 Erik

Upozornění

Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zobrazit příspěvky: Všechny podle vláken Všechny podle času
Foto

J28i46ř25í 66Ř86e16z33n20í49k 4182412843545

Pro pana Košíčka, děkuji za odpovědi, ale připomínám, že jsme ve válce, kterou můžeme projet, s nepřítelem, který mění svou podobu, maskování atd. A válka není spravedlivá, umírají v mnoha případech i ti bezprostředně nevinní. Tato válka i v případě vítězství skončí tak, že po ní zůstanou spálená země i spálení lidé, kteří si hodně dlouho budou hojit rány. A to ještě můžeme být rádi, že není hůře. Že to nevypadá, jak v Camusově Moru. Radujte se z toho, že sedíte doma v teple u počítače a můžete se alespoň ještě najíst a napít.

0/0
29.1.2021 0:19
Foto

J81o71s27e47f 32K77o24š49í97č48e37k 7761845633260

No a aby to tak zůstalo tak by bylo na místě udělat ty checkpointy. Ona by to byla myslím příjemná změna, pokud by se rozčilená rodinka lufťáčků směřujících na služební cestu do horského penzionu sama od sebe zvládla ukáznit před hlavněmi namířených brenů, co myslíte? Ono by stačilo jedno vyprázdnění zásobníku po vytečení nervů nějakého záložáka a hned by se pravidla karantény v celé společnosti dodržovala jedna radost, dejte na mne.....

0/−1
29.1.2021 8:36
Foto

J81o15s96e15f 56K22o20š88í60č98e32k 7571775473180

Jinak je úsměvné to dnešní jednání vlády, kde se tedy po několika hodinách shodli na tom, že až pojedu s rodinou na hory, tak ženu a děti musím formálně zaměstnat ve své firmě na dohodu a navyrábět k tomu papíry ohledně vyslání na pracovní cestu..... no co dodat, no. Obávám se, že (s ohledem na průběh nákazy v té slánské nemocnici) jdeme do té nákazy tou britskou mutací holí a bosí a už není co dalšího, kde by se dalo "přitvrdit". Ono se může ještě zakázat ledacos, ale pokud to nikdo nedodržuje, tak.... opravdu se zdá, že s tím mikromanagementem jakožto oficiální státní doktrínou moc daleko nedojdeme. Níže v textu se mne pan Řezník ptal na to, co bych jako udělal, aby se nepřetížily ty nemocnice. No tak na mně samozřejmě nezáleží, co bych udělal, já jsem jen .... v trávě, že. Ovšem mohu vám napsat, co by udělal někdo, kdo se nebojí velet a chce to rozetnout /to je hypotetické, protože za uplynulý rok bylo XXXX příležitostí to rozetnout, a nikdy po tom mikromanažer nesáhl, ani náhodou/. Nicméně, čistě akademicky, řekneme si, co by se tak dalo dělat - pro někoho, kdo přicestoval z Marsu a je najat jako manažer, aby to teď tady v Česku rozetnul. Pak je to jasné - sehnat vakcínu a naočkovat rizikové skupiny. Buď se to stihne do cca 3 týdnů /než převládne ta britská mutace/, nebo se tomu musí udělat delší časový prostor. A ten lze udělat karanténou. Zastavit zbytné provozy (všechno, kromě provozů sloužících k tomu, aby lidi neumrzli a nezemřeli hladem) a k tomu zákaz vycházení mimo servis tepla a hladu a k tomu zřídit checkpointy. K tomu je potřeba cca 100 tis. chlapů, kde to vzít - 20 tis. policajti, 20 tis. armáda, 60 tis. povolané zálohy, veškerá státní správa do administrace a distribuce nouzových dávek potravin pro obyvatelstvo /ano, hypermarkety přijdou na 2 měsíce komplet zavřít/ - a tohleto držet do doby, než budou naši důchodci a tlusťoši ze 100% proočkovaní. Pak to pustit a uvidí se. Nereálná varianta. Tak uvidíme, kolik bude do června mrtvých. 50 tis.? Asi.

0/0
28.1.2021 21:57
Foto

M15a82r63t30i70n 34P19r80á98š50e62k 8205301970863

Pane Košíčku. klidně LOCKDOWN, klidně zavřete ekonomiku, ale když zmrazítre PŘÍJMOVOU STRÁNKU, zmrazte také tu stránkuVÝDAJOVOU ! a to důsledně. Zavřeným podnikům zmrazte nájmy, zálohy a platby za energie a služby, zmraszte jim veškeré povinosti platit leasingy, úvěry, hypotéky kontokorenty. Zmrazte jim splátkové kalendáře, veškeré odvody, daně a penále a tak dále. A sammozřejmě tzaplaťte ihnet a hotově nové zboží, a ́t mohou v den otevření rozjet zpět svůj podnik.

Kdyby to bylo takhle, žádný chcíplý pes tu neprotestuje.

+2/0
28.1.2021 22:04
Foto

J88o11s51e17f 38K44o21š35í38č41e71k 7811665483100

Hmmm tak jasně však bylo EET, o všech tržbách se vědělo, přece ani myška korunka neutekla, ne? Takže by nebyl problém udělat nákladové kalkulace a paušálně nahrazovat příslušný podíl nákladů ve vztahu ke sníženým tržbám, že? No jenomže tohle se asi nechce, že? Oni možná mají ti živnostníci pokapat, takhle bych to viděl. To, co se tu na tomto poli děje, to je systematická sabotáž. To nejsou žádné zmatky, to je záměr. Všimněte si, že Agrofertu se výroba nezastavila ani na minutu. To je myslím signifikantní. Nemysleme si, že on pan Babiš je takový chudák zmatený dědeček. On moc dobře ví, co dělá. A dělá to ze svého pohledu na jedničku s hvězdičkou. Takže asi tak. Máte pane Prášku pravdu a můžete si ji strčit za klobouk, resp. až se budete věšet, můžete si ji do té smyčky provléknou s Vaší hlavou. Takhle je to tady v ČR momentálně nastavené a my to tady v diskusi jaksi nezměníme. Proto platí - všeho nechat, zalehnout na matrace a snažit se zachovat si holý život.

0/0
28.1.2021 22:11
Foto

M30a45r12t88i42n 53P23r64á92š90e71k 8335971640933

Pokud se budu věšet, udělám svůj konec natolik epesním, aby se o něm ve všech novinách psalo !:-P Když funus tak s muzikou, možná i s ohňostrojem !;-D;-D;-D

0/0
28.1.2021 22:43
Foto

J12o89s90e73f 19K30o15š70í18č73e93k 7561355873980

Hele on by na tom člověk musel být jó špatně aby všechno při neúspěchu vzdával.... Není všem dnům konec.

0/0
28.1.2021 22:50
Foto

M51a52r42t98i30n 26P17r40á64š42e74k 8455581250663

víte, mluvil jsem se spoustou lidí, kteří jsou v depresi, rozpadá se jim to co roky budovali a jak říkám světlo na konci tunelu nevidí.

A já je chápu, že místo toho, aby byli bezzbrannými oběťmi, někteří budou chtít ten kousanec společnosti, vládě či systému vrátit.

Víte, z pohledu těch lidí tohle není "neúspěch". neúspěch je, když nejsem dost dobrý, blbě si to spočtu, nepotvrdí se moje předpoklady, nebo když to konkurence dělá líp a.

Tohle nyní ovšem není ten případ. zde jde o státem režírovaný "PODRAZ"..... Co myslíte, kdy se na náměstí upálí první živnostník ?

+2/0
28.1.2021 23:23
Foto

J21o23s70e43f 39K80o90š92í38č78e24k 7741925243480

Neúspěch je i smůla. Prostě když člověku nepřeje štěstěna. Ony náhody v našem životě hrají mnohem větší roli, než jsme ochotni si připustit. A proto musí v naší životní filosofii zůstat, že neúspěchy a smůla nás nesrazí. Je někdo v úzkých a chce něco podniknout? Upálit se? Dobře, ale to sakra bolí a na to se umírá. Tak se na tyhle myšlenky vykašlete, zůstaňte naživu a ozbrojte se a trénujte se k boji. Ano, možná v boji zemřete /furt lepší než upálení, myslím tedy/, spíše však člověk skončí v kriminále. A čím bude v boji úspěšnější, tím spíše skončí v kriminále. Ale tam já to alespoň zběžně znám. A říkám Vám, taky kus života to je, odkroutit si něco za katrem. Furt lepší než upálení. Proč myslet hned takto defétisticky? Irové a Židé bojují, Češi se upalují? Kde to proboha jsme?

0/0
29.1.2021 8:44
Foto

M95a87r76t93i49n 29P89r98á43š76e93k 8585361400443

Tak zvažuju, jestli skutečně umíte číst ! Já jsem zde popsal rizika situací ke kterým může dojít a vy to okamžitě vztáhnete na mne. Helejďte kdysi jsrm tu psal o sestrelenem civilním letadle na donbase. Podle té vaší logoky jsem ho sestřelil já ?

A ano, k neúspěchu patří i smůla. Ale VLÁDNÍ PODRAZY SMŮLOU NEJSOU !

0/0
29.1.2021 10:02
Foto

J84o55s54e51f 62K79o85š90í57č27e60k 7581145293150

No upřímně řečeno píšete velmi, velmi sugestivně.... Takže asi Vás to trápí. Popravdě řečeno, mně sice nejsou krachy 2/3 živnsotníků úplně jedno, ale že by mne to nějak moc trápilo..... Já když jsem v roce 2011 viděl Babiše v té jeho nové roli a pak o dva roky později na cestě do vlády tak jsem si hned říkal, co se asi tak dá čekat. Čekal jsem zavírání odpůrců a jejich vraždění. Tak to se zatím nekoná. Jasně, i mně potenciálně hrozí krach, ale s tím jsem smířený. Já z fleku začnu dělat něco jiného. Mějte to taky tak a nějací potenciální upálení živnostníci na náměstích Vám budou úplně šumafuk. No a co, umřel dneska, umřel zítra nebo za rok, jaký je v tom rozdíl...

0/0
29.1.2021 10:17
Foto

J51i23ř26í 25Ř45e85z68n63í75k 4462302243365

A o co bude lépe, když zkrachují nejenom živnostníci, ale i Agrofert?

0/0
29.1.2021 0:26
Foto

M65a45r32t63i61n 93P92r68á29š51e61k 8685201960283

podívejte. Vláda měla hned na jaře .. ne až z několika měsíčním spožděním jednat. Nejpozději třetí den po zavření živností v březnu měla být venku účinná strategie pomoci.

Vláda dále měla dohlédnout, abby opatření v boji proti covidu rozptýlila na ty, kteří je mohou unést. Stejně jako zakázala dosahovat tržby těm koncovým v řetězci (živnostníkům), měla zakázat dosahovat tržby pronajímatelům, developerům a jiným, kteří vlastní porostory, ve kterých ti lidé podnikaji. zakkázat dodavatelům energií a služeb požadovat za tu dobu zálohy, nebo dokonce pro neplacení odpojit. je ještě spoustu věcí, které vláda mohla a měla udělat. S agrofertem to nesouvisí

+2/0
29.1.2021 1:06
Foto

J76o88s69e85f 78K38o35š80í42č20e94k 7571265913780

Starej Brúna Jarda Flegr zase bude všude, to zase bude vychloubání mrazákama.....

0/0
28.1.2021 22:04
Foto

J14o41s65e58f 34K22o93š95í95č19e36k 7461315713630

Dále v diskusi pan Řezník píše, že drobní živnostníci nikomu už rok nechybí, a že HDP spadl jen o 5%, a že ekonomika šlape, tak co jako. - - - No ano, dalo by se to tak taky říct. Podobně jako člověk může říct, že pokud epidemie nakonec zabije 100 tis. důchodů, tak nikomu nebudou chybět (jejich blízkým asi ano, ostatním rozhodně ne) a ekonomika taky pošlape. Samozřejmě je to pravda. A protože je to pravda, můžeme přistoupit k mírnému rozvinutí té pravdy. Oni vlastně všichni důchodci jsou z ekonomického pohledu přítěží (znáte to heslo "dědeček a babička ujídají chlebíčka"), podobně lidé pracující na dohody a různé brigády, ze kterých se nedá srážet daň a pojistné, stejně tak spousta lidí fungujících z nouze na živnostňák (prostě skupiny špatně placených lidí, na jejichž práci stála cenová dostupnost širokého spektra služeb). Vlastně můžeme dojít až k tomu, že jediné, co si zaslouží přežít, je práce ve fabrice, ideálně u pásu, jasně svářeči jako dělnická šlechta, jak jinak. Pak tu tedy budeme mít vysoce produktivní proletariát pracující 14 hodin denně u pásu ve fabrice (volný čas nepotřebují, volnočasové aktivity byly přece zrušeny), nad nimi tedy bude ta státní správa a pak blazeovaní bojovníci proti korupci a tak, abychom neměli pocit, že někdo rozkrádá naše daně apod. Samozřejmě mi můžete říct, že to jsou fantazie. Ale já říkám, že nejsou, protože příliš významná část naší výroby se přesunula např. do jihovýchodní Asie, kde to funguje přesně tímto způsobem, a toto uspořádání je konkurentem toho, pokud bychom ty výroby chtěli dostat zpět do Česka. Což se samozřejmě nemůže podařit, a proto tu budeme mít vždycky objem lidí, pro které prostě nebude uplatnění v rentabilní výrobě spotřebního zboží a tak, a tito se prostě budou muset živit ve službách, a budou špatně placení, protože meníčko za 300 a více Kč si u nás prostě řadový zaměstnanec nemůže dovolit. Takhle je to bohužel uspořádáno a tvrdit, že tedy obživa třetina lidí je něco nadbytečného, to je prostě nesmysl.

+1/0
28.1.2021 19:41
Foto

Z56b34y88š49e86k 85H76l44i44n97k40a 3641893520663

Jeden náš "velikán" před mnoha lety tvrdil, že uvědomělý občan zemře do měsíce po odchodu do důchodu. Sám se tím neřídil a teď nejenže zatěžuje náš zdravotní systém, ale i celou zemi svými žvásty a udržováním tupého a neschopného mikromažera u vesla.

+2/0
28.1.2021 19:52
Foto

J46o76s75e50f 46K29o12š61í71č16e81k 7911725753520

Asi tak.

0/0
28.1.2021 20:38
Foto

J91o13s18e77f 63K69o67š76í14č91e37k 7961315603930

Z toho článku čiší zoufalství. A ani se nedivím - tady v tom státě se hraje na karanténu, jsou zákazy vycházení atd., ale v reálu se z toho vlastně nic nedodržuje. Jediné, co z toho zůstalo, jsou zákazy podnikání. Někdo to zvládá alespoň nějak obcházet a zůstat doufat v lepší (obchody mohou zkusit e-shop, kadeřnice mohou jezdit k zákaznicím domů atd.), ale hospody mohou mít akorát tak to okénko, což je ovšem posezení v hospodě s přáteli u večera a píva a pár panáků zcela vzdáleno a úplně stejně je to s mírou propadu tržeb (o marži ani nemluvím). - - -- Odhlédnu od toho, že autor přesvědčivě mluví o tom, že by člověk páchal ze zoufalství trestné činy (jakože třeba poškozování cizí věci nebo obecné ohrožení a tak). Já si naopak myslím, že na odpor se nevzmůže fakticky vůbec nikdo. Vidím to kolem sebe. Ta zkáza jde po dávkách, tak člověk sanuje to, co je aktuální - na jaře lidi vytáhli úspory a překlenuli to, léto se pak jevilo být OK. Jasně, podzim zase, úspory pryč, ale tak snad to nebude trvat dlouho, chvíli vydržíme jet z podstaty, že... Jenomže teď už lidi jedou v půjčkách od blízkých, a konce nevidět. Ano, při pohledu nazpět, kdo má hospodu v nájmu, tak měl na jaře ukončit činnost, případné s.r.o. poslat do insolvence a jít dělat něco jiného (toho svářeče, třeba). Jenomže to víme teď. Židi by se taky nedali shromáždit do transportu, kdyby bývali věděli, jak to celý dopadne. Takže být chytrý je ohromně pěkné...... Jenomže člověk se rozhoduje v daný moment a budoucnost je neznámá. Já si proto myslím, že většina lidí bude doufat do posledního momentu, najedou do dluhů, že jen sama insolvence jim nepomůže a budou mít na krku trestňáky. Jak daleko kdo zajde, musí si rozmyslet sám. Vím jen to, že opravdu silní lidi to daj, dají krach i kriminál i další věci, přežijí to, protože nikdy nežili jen pro sebe, žili hlavně pro ostatní, a to přetrvá. Jasně, ale pro ty slabé (jako že nás je hodně) se v té nejtěžší chvíli nabízí zejména jedna věc: Provaz se smyčkou na konci.

0/0
28.1.2021 19:15
Foto

Z57b13y52š39e72k 58H69l80i34n44k53a 3721273420143

Na jeře ne, ale v prosinci myslím už mohlo být většině jasné, že je to na dlouho a hospodští měli stáhnout rolety a vyklidit pronajaté prostory. V podstatě nějak přežít může jen ten, kdo je ve vlastním.

Proto se také velmi divím tomu, že vlekaři ještě dnes zasněžovali. Tam to vnímám už jako hloupost - prostě začátkem roku měli všechno zavřít a jít někam na brigádu. Chápu, je to složité a ne každý něco najde, ale ztráty, které si nesmyslným zasněžováním vyrobili, považuju za ještě horší. Tahle zima je jasně na odpis, nemaj šanci to dohnat.

0/0
28.1.2021 19:34
Foto

J93o13s67e91f 15K36o55š22í88č96e78k 7101715583190

Dobrý dne pane Hlinko, odpovím Vám dvěma slovy: Hypotéky a úvěry. To jsou ty důvody. Všude jsou podepsané směnky. Není to o nezasněžování, je to o tom, že se Vám bude v rámci exekuce procházet odhadce po ložnici a tak. O to tu běží. Jsou lidi, co to nedaj - bude to jak v devadesátkách. Znal jsem lidi, tátovy vrstevníky, pár let se chlubili, jací jsou podnikatelé, sbírka 500 kusů krátkých zbraní, i historických, a tak. V problémech se jednoho krásnýho večera nalili a střelili do hlavy. Lepší doma krochnu nemít, přece jen, ožralci se smyčka těžko váže.....

0/0
28.1.2021 19:46
Foto

Z31b80y10š77e58k 78H49l43i13n92k32a 3321833430193

Právě proto bylo zasněžování naprosto nesmyslné až likvidační, a z toho se hypotéka nezaplatí, naopak člověk zabředne do ještě větších dluhů. Podobně hospodští a další postižené obory - prioritou by mělo být sražení nákladů pokud možno na nulu. Podle toho, co čtu, tak i státní výpomoc zadlužování v tomto oboru dále zvětšuje, byť ne tak rychle. Takže rozprodat co se rozprodat dá, aby člověk po nějakém návratu do normálu nebydlel už pod mostem.

0/0
28.1.2021 19:59
Foto

J95o50s43e10f 97K33o39š38í54č66e12k 7901635413930

Ano, máte pravdu. Nicméně, víte, jak to celé je. Pokud člověk není ve věci angažován, je schopen racionálního náhledu. Jakmile jde člověku o peníze..... Tedy o peníze... O ty vlastně už nejde, protože v reálném čase ten zavřený byznys generuje jen a jen ztrátu a to rozhodování by mělo být jednoznačné. Jenže je tu ta "sunk-cost bias", je tu a lidi drží v kleštích, potvora jedna..... A té se tak dlouho ustupuje, až v jedné chvíli člověk drží v ruce tu krochnu, a věci pak už nejdou vrátit zpět.

0/0
28.1.2021 20:46
Foto

Z58b96y32š24e22k 72H71l48i83n35k53a 3681643970823

Jenže to právě nechápu. Už jsem byl v situaci, kdy jsem měl dost velký dluh, ale ještě splatitelný jinou cestou. Protože perspektiva byla mizerná, náklady jsem oželel a projekt zcela zaříznul. Je pravda, že se nejednalo o mou profesi, tam je to těžší, ale já jsem příliš specializovaný, narozdíl od hostinských nebo vlekařů.

Ale vlastně i v rámci své profese jsem se o mnoho let dříve zbavil projektu, který měl stejnou trajektorii - tedy k rostoucímu dluhu. Jsem si plánoval, že si tím zajistím předčasný důchod, no nevyšlo to, tak musím makat doteď. Ale mám z čeho žít a kde bydlet.

0/0
28.1.2021 21:02
Foto

J14o70s77e78f 10K37o65š71í59č84e91k 7511555213550

Jasně, rozumím. Jenže ti lidi často byli takříkajíc v pasti už před koronáčem - hypotéka na byt a hypotéka na objekt hospody a úvěr na rekonstrukci a vybavení prostor té hospody, auto a dodávka na operák..... a teď jim to ještě zavřeli a při všem tom předlužení jsou i bez práce a ten objekt hospody teď ani nejde za rozumné peníze prodat.... Ti lidi věří na zázrak -- a to je zabije. Kovid, to jsou proti tomuhle pohádky ovčí babičky.

0/0
28.1.2021 21:14
Foto

Z86b85y11š18e43k 34H10l69i31n46k34a 3111593730533

No... A je to vůbec možné půjčit si úplně na všechno, včetně bytu? To se mi nějak nezdá, při takových představách mě vždy banky velmi rychle vyvedly z omylu.

0/0
28.1.2021 21:40
Foto

J64o74s39e71f 61K41o23š83í41č65e92k 7351715383300

Lze všechno. Musíte k tomu samozřejmě navyrábět věrohodné papíry. Jó kde jsou ty časy když Komerčka půjčila 300 tis. na chov žížal na základě rukou popsané A4. A když žížaly utekly, tak na základě dalších dvou A4 půjčila dalších 600 tis. na šneky. (jasně, je otázka, kolik z těch peněz nebohá paní podnikatelka vlastně viděla... 30 tis.? - to jsem možná přehnaný optimista:-);-D

+1/0
28.1.2021 22:01
Foto

M30a26r37t37i48n 67P67r55á63š57e14k 8105561420753

Předlužení je tehdy, když ze sve normalni cinnosti nejste schopen obsluhovat náklady svých dluhů. Před koronou ti lidé PRI SVE NORMALNI CINNOSTI tyto závazky plnit byli schopni . Nazývat je

nyní PREDLUZENYMII, proto, když jim vláda sebrala příjem, je krajně unfair! Ti ludé v normálu byli gadlužení, ale NEBYLI V PASTI. Do pasti je dostal STÁT

0/0
29.1.2021 11:41
Foto

J36o16s96e16f 30K27o22š82í58č24e72k 7111685523500

Jo je to tak. Jsem zvědav jak se s tím vypořádají.

0/0
29.1.2021 12:42
Foto

J98i37ř40í 10Ř25e17z73n31í35k 4852952283745

Jaké řešení nabízíte pro nemocnice, aby nebyly přehlceny. 20 let se rušila lůžka.

0/0
28.1.2021 19:34
Foto

J24o56s40e65f 51K65o39š85í37č64e18k 7131185433770

Co to tu povídáte o nemocnicích? S čím to má jako souviset?

0/0
28.1.2021 19:47
Foto

A23l74e65x 97G13r23e58g75o69r 9554272672619

Tak Vám nikdo květinářství nezavira. Tak určitě prosperujete, že? No a pokud ne, nebude to problém státu ale čistě Váš.

0/0
28.1.2021 17:47
Foto

P71e30t34r 97B46u67r11i82a16n 4591136224638

Tak jistě že květinářství dostalo výjimku. Agrofert přeci vlastní síť květinářství.

+2/0
28.1.2021 18:29
Foto

J70a71n 32H96o16r73n94í17k 6593297965257

R^

0/0
29.1.2021 1:23
Foto

Z61b65y79š70e20k 33H96l76i11n65k44a 3831143710743

No, například zapálit prostor, který má člověk pronajatý, je trestný čin. Leda by se chtěl takový člověk ukrýt na dlouho do basy před svými věřiteli.

0/0
28.1.2021 16:20
Foto

M75a39r67t16i94n 90P58r86á14š47e57k 8205931660763

To sice ano ale bude na to myslet clovek kterémi jedním fikem zničíte mnoho let jeho práce ?

+2/0
28.1.2021 17:34
Foto

Z21b10y36š82e83k 12H30l22i95n35k15a 3441623150373

No, měl by...

+1/0
28.1.2021 17:43
Foto

P47a92v44e97l 28M77a91c22h12a33č13e77k 5751332613

Ač v podstatě píšete pravdu, nemohu s prezentací souhlasit. Domnívám se totiž, že apel (chcete-li: analýza) by neměl oplývat gramatickými chybami, podle mne to snižuje jeho konzumovatelnost. Navíc v kontextu s dramaticky radikálním textem tomuto pojetí příliš úspěchu nepředpovídám.

0/0
28.1.2021 14:57
Foto

J23i13ř20í 34J53i43r57o31u87d72e55k 8266719794894

Autorův virtuál. výkřik do veřejného prostoru těžko nazvat analýzou;-)

+2/0
28.1.2021 15:24
Foto

M55a95r81t76i98n 64P75r95á47š97e29k 8875331580803

Výtka přijata. Bohužel se práve placam v zachvatu migreny a ma dvorni korektorka neni k dispozici.

+4/0
28.1.2021 15:29
Foto

J33i53ř88í 43J22i11r33o37u60d92e89k 8706569344724

Roh hojnosti se vyčerpal. A přišla krize. Pro kde koho, a nejen u nás, ale až celosvětově. Onen kovid tento fakt jen uspíšil. Velká krize v minulém století se proměnila ve válku. Světovou. Že by Váš hostinský či hotelier spálil svůj majetek, tím nikdo nic nevyřeší. A navíc by šlo o pojišt. podvod. Jak dlouho udrží nyní nejen u nás praktikované tzv. helikopter. peníze vše v chodu, to nelze říci, ale ani kam to dospěje. A také celosvětově. A jak co dokáží jedinci, či skupiny to vše ustát? Za I.rep to bylo až ,,jednoduché". Někdo padl, jiný se z toho dokázal vzchopit. To ale většinou jen ti, kteří nejen nefńukali, ale dokázali dohlédnout trošku dál. A jiní krachovali, a stát měl i pro ně ,,prostředky". Od zákona o domov. obcích (od dob R/U), přes žebračenky až po chudobince. Není na škodu se ohlédnout do minulosti za životy našich předků, že. Ač asi jak pro koho:-/ Já totiž i tu historii znám ze života dvou rodů jejichž jsem i já po meči i po přeslici pokračováním. A seznámil jsem, i vysvětlil to i svým dětem. Jak moc autor, či kdokoli jiný, to nemohu posoudit;-)

+1/0
28.1.2021 14:52
Foto

J60i30ř42í 22Ř77e17z94n98í33k 4962462173715

Můj dědeček do té krize spadl doslova a do písmene. Patentoval vynález, nakoupil stroje, objednávky se jenom hrnuly. Přišla krize, objednavatelé své objednávky zrušili, no a dědeček s podnikáním musel končit. Padlo na to věno babičky.

0/0
28.1.2021 15:31
Foto

J35i34ř55í 33J71i16r48o11u37d37e67k 8876319674314

Inu, nic nového. U některých třeba i včetně onoho věna;-)

0/0
28.1.2021 15:36
Foto

J82o18s92e29f 70H74a47v98r54á21n80e72k 9371541644

Autor je trestně nepostižitelný. V nejhorším případě skončí na psychiatrii:-)

0/−2
28.1.2021 14:27
Foto

M45a74r93t61i12n 36P46r66á98š49e85k 8715331910733

Za co by jste mě chtěl pane Havránku zavřít , Za to že píšu, že mnozí lidé, dohnaní do krajnosti sáhnou k extrémnímu řešení a extrémní taktice ? To je přeci věc všeobecně známá.. :-)

+1/−1
28.1.2021 14:36
Foto

Z34b55y49š73e26k 25H13l27i46n96k87a 3341113220903

Obávám se, že váš článek by mohl být posuzován dle toho paragrafu trestního zákoníku:

§ 364

Podněcování k trestnému činu

Kdo veřejně podněcuje k trestnému činu, bude potrestán odnětím svobody až na dvě léta.

+2/0
28.1.2021 16:24
Foto

M43a20r56t71i91n 92P92r69á64š93e46k 8515931790843

Ale on nepodněcuje. On upozorňuje na riziko

+1/−1
28.1.2021 17:33
Foto

Z13b24y17š79e85k 35H33l63i37n49k42a 3561573640243

Jistě, já si to myslím taky. Ale jsou mezi námi tací, kteří to mohou jako podněcování chápat. Mám zde přímou zkušenost se dvěma takovými, kteří si myslí, že když upozorňuju na nebezpečí šíření islámu po Evropě, že podněcuju k nenávisti. :-)

+1/0
28.1.2021 17:38
Foto

R11i45c53h18a15r74d 25N60e10u80g40e84b83a78u78e72r 6198479606932

Rozumím ti. Je hrozné vidět, že kvůli pomatenému davu důchodců a lidí, placených ze státních peněz se zničí všechno, co jsme budovali třicet let. Ale taktika spálené země problém neřeší. Ještě stále zbudou vhodná, byť prázdná místa a umístěí nových provozoven. Oni si na ně půjčí, nakoupí nejnovější vybavení a pojedou.

Jedinou cestou je, podle mě:

1. minimalizovat ztráty uzavřením provozu,

2. osvětou vysvělit idem, že ani dítě, ani důchodce nemají vyšší cenu než 50 milionů. je to kruté, ale je to tak,

3. občanskou neposlušností. Až otevře hospod 10%, nebude síly, která by je uhlídala.

+1/0
28.1.2021 13:50
Foto

M72a27r30t35i64n 19P56r28á32š58e45k 8455151500923

sice z bodem 2 nesouhlasím, ale jinak +

0/0
28.1.2021 13:52
Foto

J10a97r85o73s20l86a63v 17F98i55a49l49a 6836574750324

Současný stát je mým největším, vlastně spíš jediným, nepřítelem. Hnusí se mi, opovrhuji jím a nárokuji si právo na odpor ve smyslu čl. 23 LZPS. Všichni máme právo ignorovat počínání současného režimu!

+5/−1
28.1.2021 13:50

Redakční blogy

  • Redakční
               blog
  • Blog info
  • První pokus
  • Názory
               a komentáře

TIP REDAKCI & RSS

Najdete na iDNES.cz