Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
JF

Současný stát je mým největším, vlastně spíš jediným, nepřítelem. Hnusí se mi, opovrhuji jím a nárokuji si právo na odpor ve smyslu čl. 23 LZPS. Všichni máme právo ignorovat počínání současného režimu!

5 1
možnosti
PD

P93e34t96r 31D46r45a71p31a36l

28. 1. 2021 13:36

koukám, tady se už někdo regulerně pomátl. Vypálit nemovitost, kterou mám v nájmu? to jako fakt? včera mě vyhodili z práce, přjdu vám vypálit barák?

0 0
možnosti
MP

Jsem přesvědčen, že někteří , kteří se kvůli korona opatřením ocitli pod mostem, kterým stát zakáže podnikat , ale pronajímatel je sedře z kůže, o této možnosti uvažují.

1 0
možnosti
Foto

Dobře, několik papalášů se dostavilo na mecheche k jednomu drobnému (co to je???) živnostníkovi, ale to je pouze výjimka, která nepotvrzuje pravidlo. Až naleznete sám bez pomocí médií nějaké další takové porušení, zdokumentujete ho a vynesete na světlo boží třeba zde na blogu, všichni vám budou zavázáni. Ale na základě této jediné výjimky vyzývat k použití taktiky spálené země zdá se mi být trochu přes čáru a navíc docela být chybou, když už ti drobní živnostníci už rok nikomu zase tak moc nechybí. Ekonomika šlape, hdp spadl jenom o 5%.

0 0
možnosti
MP

Promiňte, ale zaprvé , já k použití této taktiky NEVYZÝVÁM - já pouze ANALYZUJU co se honí v hlavách lidí, kterým stát zhroutil svět . A jestli k podobné taktice přistoupí, bude to proto, že jsou ekonomicky v háji, ne proto, že nějaký papaláš někde chlastá !

2 0
možnosti
MK

Vyznívá to hrozně, ale nezbývá mi než vám dát karmu. Roky se plahočím, investuji do vlastního vzdělávání, abych to, co dělám, dělala co nejlépe... a teď mi stát řekl: tohle dělat prostě nebudeš. Další dobráci mi řeknou: nemáš prachy? Jdi do Amazonu, tam berou pořád:-/

11 1
možnosti
  • Počet článků 330
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 3056x
Člověk, který to vidí po svém.. Píšu tady hezky zvostra od podlahy o věcech, které mě se.... ehm, sejří...